از زمان معرفی State of Decay 3 تقریباً چند سال پیش، ما واقعاً اهمیت زیادی در مورد عنوان بقای زامبی آتی Undead Labs نشنیدهایم، هرچند با توجه به این واقعیت که بازی در آن زمان هنوز در مراحل اولیه پیش تولید بود. ، تعجب آور نیست که توسعه دهنده هنوز کاملاً آماده نمایش بیشتر از آن نیست.
با این حال، به نظر می رسد که در مراحل بازی به خوبی شکل می گیرد. در یکی از قسمتهای اخیر پادکست XboxEra، فیل اسپنسر، رئیس ایکسباکس، درباره State of Decay 3 صحبت کرد و برداشتهای مختصری از زمان خود با این بازی و اینکه چقدر «بهطور باورنکردنی» در مورد برخی از پیشرفتهایی که نسبت به نسخههای قبلی انجام میدهد شگفت انگیز است صحبت کرد .
"این یکی احتمالاً برای افرادی که بازی من را تماشا کردهاند، چندان شگفتانگیز نیست، اما من بازیکن بزرگ State of Decay 2 بودم... با نگاهی به State of Decay 3، بهطور باورنکردنی درباره برخی از پیشرفتهایی که انجام میدهند هیجانزده هستم. او گفته من واقعا از بازی کردن لذت می برم، من بازیکن بزرگی هستم، ساختن را دوست دارم، منابع را دوست دارم... و از اینکه تیم به کجا می رود بسیار هیجان زده هستم."
اوایل امسال تایید شد که سازنده Undead Labs استودیو جدیدی را با افزایش تولید State of Decay 3 افتتاح کرده است و این بازی بر روی Unreal Engine 5 ساخته می شود. در همین حال، بازیکنان State of Decay 2 هنوز چیزهای زیادی برای دیدن دارند. به روز رسانی اخیر تغییرات گرافیکی قابل توجهی را به همراه داشت، در حالی که چندین به روز رسانی محتوا نیز برای سال 2022 برنامه ریزی شده است.
آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .
جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.